Voetbalschool

06.01.2014 – Nevelo voetbalschool tweede seizoenshelft 2013/2014

Beste ouders en spelers van de D, E, F en mini,

Tijdens de eerste seizoenshelft 2013/2014 zijn we voor het derde jaar op rij begonnen met een serie trainingen van de Nevelo voetbalschool.

Dit jaar worden de trainingen verzorgd door Jack Hernandez (huidige trainer van de A1).

Ook is Jack al geruime tijd actief als trainer bij een professionele voetbalschool.

Hij zal zijn ervaring binnen die voetbalschool gaan gebruiken om ook de Nevelo voetbalschool naar dit niveau te brengen.

In een verzoek aan Jack om te beschrijven hoe hij de trainingen ziet en wat zijn doelstellingen zijn kreeg ik de onderstaande reactie:

De Nevelo voetbalschool is voor iedereen geschikt. Het individu staat hierin centraal en die brengen we naar een hoger niveau.

Dit doen we door gerichte oefeningen op een steeds hoger tempo te laten uitvoeren. Door alle spelers op de trainingen zowel het linker- als het rechterbeen veelvuldig te laten gebruiken zullen ze zich in de wedstrijd steeds beter onderscheiden ten opzichte van de andere spelers.

Niet in rijtjes wachten maar bijna continu met bal en lichaam bezig zijn, dat is wat de Nevelo voetbalschool nastreeft. Dus passen, aannemen, draaien, acties maken en versnellen zijn enkele onderdelen die onder begeleiding naar een beter en sneller niveau worden gebracht.

De eerste serie trainingen zijn inmiddels afgerond. De reacties die ik mocht ontvangen waren lovend.

Op een schaal van 1 tot 5 was de score een vijf met daarbij o.a. de opmerkingen “beter dan eerst en Jack is een topcoach”.

Kortom: reden voor ons en ook voor Jack om te beginnen met de inschrijving voor een tweede seizoenshelft.

De trainingsdag blijft de zondag en in totaal zullen er 6 tot 8 trainingen worden gegeven. Dit is afhankelijk van de weersomstandigheden.

Omdat er nu ook voor de mini’s de mogelijkheid is om deel te nemen zal de groep worden gesplitst. Dit om ervoor te zorgen dat iedere speler de juiste oefenstof en begeleiding krijgt.

Onder voorbehoud van inschrijvingen zou het zo kunnen worden:

• 09.30u – 10.40u: D en E
  • 10.45u – 11.55u: F en mini

De kosten bedragen €6,= per training .

Zodra er duidelijkheid is over het aantal trainingen kan het verschuldigde bedrag overgemaakt worden

op reknr 13.89.31.135 tnv SV Nevelo ovv contributie voetbalschool.

Aanmelden kan via mailadres gerard22@ziggo.nl .

Voor inhoudelijke vragen betreffende de trainingen kun je terecht bij Jack; zijn mailadres is j.hernandez@ziggo.nl

Met vriendelijke groet,

Gerard Uittenbogaard
coördinator voetbalschool
tel: 06-53613191 (weekend en na 18.00uur)
e-mail: gerard22@ziggo.nl

05.11.2013 – Nevelo voetbalschool is begonnen aan derde seizoen.

Twee seizoenen geleden zijn we begonnen met de Nevelo voetbalschool voor de D, E en F.

Het eerste seizoen met diverse trainers vanuit de Nevelo gelederen, afgelopen seizoen werden de trainingen verzorgd door Antal Tooten. Omdat Antal dit seizoen niet meer aktief is binnen Nevelo zullen de trainingen verzorgd worden door Jack Hernandez.

Jack is al geruime tijd betrokken binnen Nevelo. Dit jaar traint hij de A1, vorig jaar behaalde Jack zijn TC3-diploma (trainer/coach) en dit jaar is hij begonnen aan TC2.

Ook is Jack al geruime tijd aktief als trainer bij een professionele voetbalschool.

De trainingen vinden plaats op de zondagen en starten om ca 09.45uur.

Als je verdere informatie wilt hebben dan hoor ik dit graag

Met vriendelijke groet,

Gerard Uittenbogaard