supportersclub

Supportersclub

Het doel van de supportersclub is om haar leden een sterkere band met onze vereniging te laten krijgen. Dit proberen wij te bereiken door de de Nevelo-leden te vragen om lid te worden van de supportersclub. Wij vragen hiervoor een kleine bijdrage aan contributie. Dit bedraagt slechts € 10,00 per jaar. Daarnaast is het ook mogelijk om lid te worden van de club van 100. Hiervoor wordt een bijdrage gevraagd van € 25,00. Lid worden van de club van 100 kan persoonlijk maar ook als groep of als elftal. Alle inkomsten worden binnen de vereniging besteed.

We organiseren een paar keer per jaar een activiteit voor onze leden. Zo hebben we oa al eens een fietstocht en een meezingavond georganiseerd. Wij regelen ook bij elke thuiswedstrijd van ons 1e seniorenelftal de “Pupil van de week”. De pupil krijgt van ons oa. een tenue aangeboden. Daarnaast organiseren wij jaarlijks ons supportersclubtoernooi. Dit toernooi sluiten we af met een gezellige avond. Alle inkomsten uit deze dag komen ten goede aan onze vereniging.

In de afgelopen jaren zijn er door de supportersclub al verschillende zaken aan onze verenigng geschonken. De verlichting rondom ons hoofdveld is daar een mooi voorbeeld van. Hier genieten echter alleen de voetballers van. Daarom is door ons ook een muziekcomputer voor in de kantine aan de vereniging geschonken. Hier kan iedereen van genieten.

Natuurlijk vergeten wij niet dat we een voetbalvereniging zijn met voetballers. Een kampioenselftal, zowel bij de senioren als bij de jeugd & pupillen, kan rekenen op een extraatje om dit te vieren. Ook zorgen wij voor een attentie voor leden die enige tijd ziek zijn of in het ziekenhuis belanden.

Wij als bestuur van de supportersclub proberen het onze leden naar hun zin te maken. Dit kunnen wij echter niet alleen. Daarom willen we onze leden vragen om met suggesties en opmerkingen naar ons toe te komen.