activiteitencommissie

Activiteitencommissie

De activiteitencommissie (beter bekend onder de afkorting AC) streeft er naar zo veel mogelijk leuke activiteiten te organiseren binnen de voetbalclub SV Nevelo. En onder activiteit vallen veel dingen zoals: de seizoensopening en -afsluiting, pupil en elftal van de week, de derde helft, sinterklaasmiddag, diverse (indoor) voetbaltoernooien en zo nog veel meer.

De activiteiten worden georganiseerd door de leden van de jeugdcommissie, de supportersclub en de commissie van de De Derde Helft. Deze groep heeft gezamenlijk het heft in handen genomen om zowel de kantine als het sportveld te voorzien van nog meer gezelligheid.

Wij, de leden van de activiteitencommissie, hebben inmiddels de activiteiten vastgelegd voor het nieuwe voetbalseizoen 2016-2017.

We hopen dat er weer veel leden en niet leden aan onze activiteiten gaan deelnemen.

Tot snel bij een van de activiteiten!

Met vriendelijke groet,

De Activiteitencommissie van SV Nevelo