svnevelo

Waarom sportsponsoring?

Een gezonde relatie met de sponsors

Nevelo is een gezonde vereniging. Het voetbalklimaat is bijzonder maar ook het klimaat voor sponsors. De vereniging heeft een goede naam: de jeugd is in goede handen en er is een prima balans tussen sportieve en sociale prestaties. Er is dan ook een groot aantal bedrijven en instellingen die zich verbonden voelt met de naam en uitstraling van Nevelo en als sponsor wil optreden. Het spreekt voor zich: bij het samenkomen van sponsor en gesponsorde moet er natuurlijk sprake zijn van wederzijds belang ofwel van een win-win-relatie waarin uw sponsorbijdrage een verantwoorde investering is. Wij informeren u graag over het beleidsplan van onze jeugdafdeling zodat u zicht krijgt op de sportieve doelstellingen en de wijze waarop wij onze ambitie (opgroeien in een perfect voetbalklimaat) denken waar te maken.

Waarom sportsponsoring?

• Sponsoring van jeugd draagt absoluut in positieve zin bij aan uw bedrijfsimago;
  • De doelgroep binnen onze vereniging kan voor u direct van invloed zijn op de afzet van uw producten;
  • Nevelo bestaat inmiddels al meer dan 70 jaar en kent een nog steeds groeiend ledenaantal. Daardoor biedt Nevelo een grote mate van continuïteit;
  • De Jeugdafdeling van Nevelo kent een gedegen beleidsplan;
  • U weet precies waar uw financiële bijdrage aan wordt besteed. Wij maken u dat helder in ons Jeugdplan en deze sponsorinfo;
  • Nevelo geniet veel aandacht in de plaatselijke media zoals de Nieuwsklok en de lokale televisie;
  • Sportsponsoring is een relatief goedkope manier om u een grotere naamsbekendheid te geven of uw logo te promoten.